Ipuinak
gaur egun haur hezkuntzan erabiltzen diren baliabide garrantzitsuena
bihurtu dira. Informazio, formazio eta ikaskuntza tresna dira;
imaginazioa, sormena eta umeen jakin-mina aktibatzen duena.
Garazi (2011) bere blogean idatzitakoaren arabera, Ipuinak gaitasun komunikatiboak lantzeaz gain,
gaitasun kognitiboak, afektiboak, etab lantzen laguntzen digu. Ipuina lantzen
dugunean, birkontatze hutsean geldi ez dadin, saiatzen gara horretarako maiz
ulermen aktibitate batzuk egiten.
Baina ba al dakigu benetan ipuin bat zer den? Zein dira hauen benetako helburuak? Zer egin dezakegu ipuinak modu dibertigarri batean kontatzeko? Zein teknika erabiliko ditugu? Zer egin dezakegu umeek ipuinak aztertzeko eta lantzeko? Zer eskaintzen digute ipuinek? Sentimenduekin zerikusia dute? eta sormenarekin?... jarraian proposatutako galderak erantzuten ahalenginduko naiz, horretarako mundu hau barrutik aztertu beharko dugu!! Goazen ba....
Baina ba al dakigu benetan ipuin bat zer den? Zein dira hauen benetako helburuak? Zer egin dezakegu ipuinak modu dibertigarri batean kontatzeko? Zein teknika erabiliko ditugu? Zer egin dezakegu umeek ipuinak aztertzeko eta lantzeko? Zer eskaintzen digute ipuinek? Sentimenduekin zerikusia dute? eta sormenarekin?... jarraian proposatutako galderak erantzuten ahalenginduko naiz, horretarako mundu hau barrutik aztertu beharko dugu!! Goazen ba....